1

Meditation

En sak som jag försökte mig på för några år sen när jag gick igenom en mindre depression. Lånade böcker på biblioteket, köpte hem en bok och kollade på videos på youtube. Kom nog aldrig riktigt in i det, men kände att det är något som kan vara värt att pröva på. Tror att om jag gett det en bättre chans, och lärt mig lite mer så hade det kunnat vara ett bra verktyg. 
 
 
Så därför, har jag nu bestämt mig för att ge det en ärlig chans igen! 
 
Ska försöka ta mig till biblioteket idag och låna hem böcker, ska hitta några bra videos för nybörjare och se till att komma igång med det. Nu får vi se om jag faktiskt gör det. Önska mig lycka till, det kan behövas!

Kommentarer:

1 Madeleine:

skriven

Jag brukar också göra så. Eller låna en bra bok, släcka ner hela rummet och tända en massa ljus och gosa ner mig i 20 kuddar. Så mysigt och jag blir helt sjukt lugn av de :)

Kommentera här: