0

Välkomna

Den här bloggen kommer fungera som en 'dagbok' för mig som är öppen för er, därför är jag rätt anonym med namn och stad. Men annars kommer allting vara ocensurerat. 

Jag börjar på ruta noll. 
Förra året blev halvt katastrof, men ändå är jag glad att jag har kvar min pojkvän som fortfarande har en tro på mig. Året börjar som arbetslös, inga fullständiga betyg, ekonomiska bekymmer, depression och en hopplös känsla i kroppen. Men jag har bestämt mig NU, nu ska jag vända på det här. 

Jobb ska hittas, betygen ska fixas och lite på köpet kommer då det ekonomiska kunna lösa sig. Depressionen har jag jobbat med hela förra året, och jag tänker lägga ner mer energi på det i år och där kommer förhoppningsvis en viss självkänsla kunna växa till sig inom mig. 
 
Ni får följa med både i med- och motgångar när jag söker jobb, samma sak i studierna. Kommer försöka testa olika tips och råd för att kunna bygga upp en självkänsla, och samtidigt bearbeta depressionen. 
 
 
Har ni tur får ni följa min resa från en förvirrad flicka till en självsäker kvinna. 

Kommentera här: