0

Vart ute och träffat vänner

Ikväll kom jag ut och träffade vänner. 
Det kanske inte verkar vara en big deal för er som läser, men för mig är det. Jag har så svårt att ta tag i saker. Från att ha varit näst intill socialt utbränd till att nästan aldrig träffa folk.. Vet att jag mår bättre och behöver komma ut, men har svårt att ta tag i saker (jag är den som annars gärna styr upp saker & ting). MEN varje gång jag väl gör saker och är ute med vänner, så kommer jag hem med massa skön energi och tänker vara glad över det. 
 
Vet att det inte är så attraktivt hos sin pojkvän heller att vara den här ensamma tjejen som är hemma jämt, eftersom den han blev ihop med är den sociala utåtriktade tjejen. Hoppas ändå han kan stå ut liiiite till. Vet inte hur länge man vågar hoppas på det heller? Det har gått över ett år nu.. 

Kommentera här: